lördag 25 maj 2013

Nu ska det bli lättare att se världen

Har nu varit till Din syn i Väsby 3 gånger.
Först synundersökningen, sedan för att erlägga handpenningen på glasögonen, och igår för att hämta ut mina glasögon.
Alla 3 gångerna upplevde jag till 100% hur trevlig personalen och atmosfären där är.

Eftersom jag inte haft glasögon tidigare så har jag inget att jämföra med vad gäller pris och kvalité på glasögonen.
Däremot får jag anledning att uttala mej igen här då jag "gått in" mina progressiva glasögon, och sett hur allt gått med det.
Jag uppmanades av personalen att ge det en vecka eller 2, för att ögonen (och hjärnan) ska vänja sej vid glasögonen, och det ska gå att se skarpt på alla avstånd och sluta "gunga".

Så här långt är jag helnöjd! Och, kan varmt rekommendera andra att besöka Din syn - Wäsby optik, i Upplands Väsby.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar